Fényszóró polírozás
Hogy sötétben is tisztán lássa az utat
Kérjen visszahívást
Nem ért el minket telefonon? Írjon nekünk és visszahívjuk!
Fényszóró polírozás
Hogy sötétben is tisztán lássa az utat
Kérjen visszahívást
Nem ért el minket telefonon? Írjon nekünk és visszahívjuk!
A műanyag fényszóróbúrák kapcsán a kilencvenes évekbe kell visszamenjünk, akkor kezdték el széleskörűen alkalmazni. Az ezredfordulóra már-már általános lett, ahogyan a 10-15 éves autókon a bemattult fényszóró is. A gépkocsik fényszóróinak polikarbonát vagy plexit búráját egy lakk réteggel vonják be gyárilag, amely az idők folyamán elveszíti uv stabilitását. Egy matt vagy sárga színű réteg keletkezik a lámpabúrák felületén amelyet mechanikai úton el kell távolítani, majd a csúcsminőségű 3M polír anyagokkal fel kell polírozni.
Ameddig ujjal végighúzva nem rücskös a lakk, addig polírozható. Természetesen egy alapos súrolás is segíthet már, de hatása nem teljes értékű, pláne nem tartós.
A javításra a legtöbb esetben kétféle megoldás választható. Az olcsóbb a polírozás, amihez pasztát és polírozókorongot/gépet használnak. Ez az olcsóbb megoldás, a hatása azonban a gyári lakk minőségétől függő. Itt ugyanis azt nem távolítjuk el, csak polírozzuk. Igen, vissza fog mattulni. Extrém esetben akár már fél, jó esetben 3 év múlva. Sajnos pont az amúgy napos vidékről származó, olasz és francia autók lakkjai a leginkább gyengék, a japánoké pedig a legjobbak. Olyannyira, hogy esetükben nem is jellemző, vagy csak nagyon sok év után, hogy a lakk pikkelyesedik, ami szerencsés, mert amennyiben már odáig jut a lakk, az már nem polírozható, csak lecsiszolható.
A polírozás mellett másik és egyben a jobb, de persze drágább lehetőség a fényszóró csiszolása és lakkozása. A gyári lakk lecsiszolása már melósabb, meglehetősen sok lépésből álló és szakértelmet igénylő folyamat, és persze nem mindegy, hogy utána milyen védelem, miként kerül a fényszóróra. Védelemből létezik még a fóliázás, ami jellemzően drágább, illetve a púpos fényszórók (például a mattulásra amúgy is erősen hajlamos “béka” Nissan Micra) esetén kérdőjeles, hogy mennyire vihető fel.
Azzal persze tisztában kell lenni, hogy a fényszórókhoz belülről nem nyúlnunk, a búra alatti színeződéseken, elváltozásokon mi sem fogunk tudni segíteni. Hogy utóbbiból van-e egyáltalán, az az autó összeszerelési minőségén múlik, ahogyan a mattulás – gyártástól számított – megjelenése is a gyári lakkon, meg persze az UV sugárzáson és a szemből érkező porszemcséken.
Hívjon minket még ma!
Rövid határidővel vállaljuk autója teljes körű és karosszéria javítását
Rólunk mondták
Megkértük néhány kedves ügyfelünket, hogy mondja el, mit gondol rólunk és a munkánkról:

Egy hatalmas jégeső tönkretettem az autómat. Több száz horpadás volt rajta és a szélvédő is betört. Szerencsére rátaláltam a Scheller-Autó Kft-re, akik gyönyörűen helyrehozták a kárt.

Egy parkolóban meghúzták a kocsimat. Egy barátom ajánlotta a Scheller-Autó Kft. szolgáltatásait és maximálisan meg vagyok elégedve az elvégzett munka minőségével. Kiváló csapat és megfizethető árak.

Évek óta dolgozunk már együtt a Scheller-Autó csapatával. Bármennyire is roncsolt karosszériát viszünk nekik, mindig maradéktalanul helyreállítják a gyári szépségét. Köszönjük a munkátokat!

Zoli és csapata már hosszú idő óta javítja a hozzánk beérkezett, sérült autókat, a vásárlók maximális megelégedésére. Nagyszerű, profi csapat, akikre mindig számíthatunk, akár rövid határidővel is!

Szinte minden, hozzánk bekerült autónak van valamilyen szépséghibája. Meghúzták, lepattogott a festék, elverte a jégeső… A Schiller-Autó Kft. csapata eddig mindennel megbirkózott, amit csak vittünk nekik.